vrijdag 19 juli 2013

Onderzetter haken

Onderzetter haken
 
Een tijdje geleden heb ik rode onderzetters gehaakt, maar bij een fris glaasje rosé past een frissere onderzetter. Daarom heb ik voor de rosé even een paar witte onderzetters gehaakt. Het patroon is hetzelfde als de rode onderzetters.
 
Er is niets fijner dan een warme zomermiddag in de schaduw onder een boom. De blaadjes ritselen boven je hoofd en een licht briesje brengt een beetje verkoeling. Glaasje rosé, goede vrienden of een haakwerkje erbij en de zomer mag eeuwig duren.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Gerelateerde blogposts.