dinsdag 13 augustus 2013

Nog een macramé armband

Macramé armbandje
In vakantietijd vind ik het heerlijk om sieraden te dragen die tegen een stootje kunnen. Nog leuker is dat je zelf zo'n prulletje kan maken. De hele zomer dragen met warm weer, mee in het zwembad en op de fiets. Aan het eind van de zomer knip je de knoopjes er af en gooi je het bandje weg. Volgend jaar weer een andere.

De knoopjes heb ik uitgezocht in een fourniturenwinkeltje in Amsterdam. Ze zijn van parelmoer. Parelmoer heeft een subtiele glans, de kleuren veranderen afhankelijk van het licht. Je ziet zelfs diepte in parelmoer.

Eerder heb ik ook al een ander macramé armbandje gemaakt. Klik hier om dat armbandje te bekijken. De macraméknoop heb ik geleerd van dit filmpje op YouTube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Gerelateerde blogposts.