dinsdag 24 december 2013

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar


Het hoogtepunt van het jaar voor een knutselaar is de kerst. Kerstmis is een goede reden om allerlei leuke dingen te maken. Veel van mijn geknutselde projecten ontmoeten elkaar in en om de kerstboom; mijn gehaakte biggetje, kerstkabouters, paddenstoelen en vilten hartjes. Na de feestdagen gaat alles weer lekker naar de zolder.

Ik wens jullie allemaal een heel fijne kerst en natuurlijk een gezond en gelukkig 2014 met heel veel creatieve inspiratie. Tot volgend jaar!

6 opmerkingen:

  1. ook voor jou hele fijne dagen gewenst en wat een gezellige boom
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou ook gezellige kerstdagen en alle goeds voor 2014!!
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook fijne dagen gewenst,en een creatief 2014

    liefs mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zo alles in de kerstboom.
    Fijne, gezellige kerstdagen en een Gezond en Inspirerend 2014, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Gerelateerde blogposts.