woensdag 18 september 2013

Eland haken

Eland haken
In het Zweedse tijdschrift Land vond ik het patroon van een gehaakte eland. Vaste bezoekers van mijn blog kennen mijn zwak voor elanden wel. Met één basispatroontje kan je verschillende amigurumi haken. Ik moest natuurlijk de eland haken.

Willen jullie ook steeds details anders haken dan in het patroon? Zoek op de foto de verschillen tussen mijn eland en het patroontje! Ik pas patronen dus altijd ijverig aan. Terwijl ik haak slingeren er overal briefjes rond met alternatieve toeren. Ik neem me voor om het aangepaste patroon uit te schrijven, maar als het project af is komt het er niet meer van.

2 opmerkingen:

  1. Beste Helena,

    Mijn man wil graag een eland voor in zijn Volvo. Heb je hier ook een patroontje van?

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt wel een grote Volvo nodig als er ook nog een eland bij moet. Die beesten kunnen wel 500 kilo wegen (-;

      Helaas heb ik het patroontje niet meer. Het stond in een Zweeds tijdschrift. Ik heb wel een patroontje gevonden op deze Zweedse website. Helaas wel in het Zweeds, maar lijkt wel heel erg op het patroon waar ik mee gewerkt heb. Misschien kun je het vertalen met google translate.

      Verwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Gerelateerde blogposts.