zondag 20 oktober 2013

Granny squares in kussen

Granny squares in kussen
 
Granny squares haken is rustgevend. Je kan eindeloos variëren met kleuren en vormen. Deze granny squares zijn vrij standaard. Ik heb geprobeerd niet één vierkantje in dezelfde kleuren te haken. Het duurde even voordat ik een leuke verdeling had gevonden voor de granny squares. Eindeloos heb ik de vierkantjes verschoven, om de kleuren te verdelen. Het leek wel een puzzel.

Granny squares

De granny squares heb ik in de achterste lus aan elkaar gehaakt. Het randje van het kussen is gemaakt van een paar toeren vasten in oranje, vervolgens clustertjes in rood zoals in de granny squares en weer een paar toeren vasten in grijs. De achterkant heb ik gemaakt van een zacht stukje oranje velours van de markt. Het is echt een knuffelkussen geworden!



9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great combination and very neat work! Lovely cushion.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This pillow is gorgeous! I would love to make one like it someday.... I am just learning how to crochet!
    I love your colors!

    Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your granny squares are so bright and colorful. Beautiful work. Thank you for sharing with the Clever Chicks Blog Hop! I hope you’ll join us again next week!

    Cheers,
    Kathy Shea Mormino
    The Chicken Chick
    http://www.The-Chicken-Chick.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely adorable! Makes me want one for myself too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's lovely, a really nice selection of colours. I love granny square cushions, must get round to making one some time next year!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you so much for sharing your fantastic project on The Inspiration Board at homework. I featured you today! Have a great weekend.

    carolyn
    homework &
    DETAILS

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much for featuring my granny pillow on your blog Homework.

      Verwijderen
  8. Speciale, maar toch een leuke kleurencombinatie; KNAP!

    Kom gerust maandag terug op de wekelijkse link your stuff op ikblogjijbogt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je opmerking! Ook al reageer ik niet op elke opmerking, ik lees ze allemaal en word er altijd erg blij van. Alle reacties worden dan ook zeer gewaardeerd.

Thank you so much for your comment! Your comments keep me going and make me happy. If I don't reply to your comment please don't worry, because I read them all.

Jag talar svenska - Ich spreche Deutsch - Je comprends Français - Jeg forstår norsk og dansk

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Gerelateerde blogposts.